Archive Portal Europe

donderdag 22 juli 2010

Kuta, Lombok

Na mijn surfervaring is er enige verwijdering tussen mij en L. ontstaan. Mijn andere oor zit nu ook dicht. Gelukkig heeft L. een boek bij zich en zijn de stranden hier heerlijk. Mijn gehoorschade heeft gek genoeg geen invloed op mijn rijvaardigheid. Dat ze in Indonesiƫ niet om een motorrijbewijs vragen heeft daar niets mee te maken.


View Larger Map

Het zuiden van Lombok is prachtig. Kuta en omgeving kennen alleen adembenemende baaien en dito stranden. Het mooiste stuk Indonesiƫ waar we tot nu toe zijn geweest. We kunnen het weten, want dankzij het gebrek aan fatsoenlijke bewegwijzering hebben we het gehele zuiden gezien. Vooral de bergapen waren leuk. Deden mij denken aan familie. Minder grappig was het veelal ontbreken van wegdek, ook bij stijle afdalingen. Op dat moment dacht ik vooral aan de verder onderverzekerde motor en bestuurders. Waarbij het eerste mij meer dwars zat dan het tweede.

2 opmerkingen: