Archive Portal Europe

donderdag 22 juli 2010

Kuta, Bali


View Larger Map

Inmiddels zijn we weer op pad. Omdat we vanaf Bali naar Jakarta vliegen trokken we richting het zuiden. Nu zitten we in Kuta op Bali. We waren gewaarschuwd, maar het is dichtbij het vliegveld. Hoe erg kan het zijn...?

Na ongeveer vier minuten kan ik je dit vertellen: als je slim bent kom je nooit in Kuta, Bali. Al het mooie van Indonesië van de afgelopen weken is hier in één keer weggespoeld. Alleen met een stevige borrel is het enigszins dragelijk. Als je van Lloret de Mar houdt zit je hier uitstekend, maar in alle andere gevallen: het strand van Scheveningen heeft meer allure.

Morgen vertrekken we hier weer. In Jakarta ga ik dan nog op zoek naar een shirt van Persija. Daarna bereid ik mij mentaal voor op de reis terug naar Belanda en vergeet ik de Bali episode. Hebben we al een kabinet?


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 opmerking:

  1. Hoi, mooie reis! helaas alweer bijna op de terug reis. Succes met shirtjes shoppen. We hebben nog geen nieuw kabinet. Paars+ is eergister niet doorgegaan. Vandaag is Lubbers informateur geworden. Hij houdt alle opties open en begint met rechtse formatie van VVD, PVV en CDA. spreekt vandaag met Rutte.

    BeantwoordenVerwijderen