Archive Portal Europe

dinsdag 29 juni 2010

Kwantificeren

Kwantificeren is een van mijn hobby's. Als digitale archivaris doe je naar mijn mening niet anders. Een paar getallen dus: 2:12000000, 90, 15, 5, 1/3 en 2. Mijn reis tot nu toe.
Op de 12 miljoen inwoners van Istanbul twee bekenden tegen gekomen. Met hen negentig minuten Robben beleefd.Vijftien uur lang me verbaasd over het menselijk vliegvernuft. Vijf tijdzones tussen Jakarta en Amsterdam. Als een echte toerist mij voor meer dan 1/3 laten afzetten door een taxichauffeur. En van twee dagen 23 maken.

- Posted BlogPress from my iPhone

1 opmerking:

  1. Hoe is het mogelijk. In een wereldstad in verwegistan 2 bekenden tegenkomen (en daarmee dan ook nog voetbal kijken). Heel veel plezier op je reis verder!

    BeantwoordenVerwijderen