Archive Portal Europe

maandag 22 maart 2010

RSS en ordenen


Eerlijk gezegd heb ik in mijn vorige blog onbedoeld een onwaarheid opgeschreven. Ik gebruik dan wel MobileRSS op mijn iPhone, maar die app maakt weer gebruik van Google Reader. Al die onderling verbonden applicaties. Ik weet het soms ook niet meer. Maar is dat erg? Zolang het maar werkt, denk ik dan.

In ieder geval ben ik gaan zoeken naar nieuwe interessante blogs en sites en daarmee naar nieuwe feeds. Erg enhousiast ben ik daar niet mee geweest, want ik vind dat ik het aantal feeds beperkt moet houden: ik moet ze ook kunnen lezen. Ik heb een nieuwe feed toegevoegd: ReadWriteWeb lijkt mij een leuke site.

Daarna maar eens aan het beheer van feeds gaan zitten. Altijd een uitdaging, want ondanks mijn opleiding tot archivaris wil ik nog wel eens in het pertinentiebeginsel vervallen. Het resultaat mag er ondanks dat dan ook zijn ;-)

1 opmerking:

  1. Há goed dat je de foto's verantwoord in je post. Dat wil er bij mij nog wel eens bij inschieten.

    Wa's het pertinentiebeginsel nu exact in het geval van jouw RSS reader. De UTFG leverde slechts één verwijzing op. Staan feeds dan verkeerd ingedeeld in catagoriën?

    BeantwoordenVerwijderen