Archive Portal Europe

maandag 15 maart 2010

Yap 2.0

Eerlijk gezegd hield ik mij tot voorkort niet echt bezig met 2.0 omdat ik er nooit echt voor ben gaan zitten. Het was ook niet handig. Alles veranderde toen ik eenmaal de beschikking kreeg over een iPhone! Geweldig speelgoed dat goed voor 2.0 gebruikt kan worden: twitter, facebook, linkedIn... Alles via de iPhone en op elk willekeurig moment. Opeens vond ik het nodig mijn ervaringen te delen met de wereld. Leuk voor mij, maar ongetwijfeld minder interessant voor de rest. Dat ik PSV de beste club vind van Nederland (en dat zeg ik na 14 maart 2010 nog steeds!) is nu iedereen die mij 'volgt' wel duidelijk...


Maar inmiddels heb ik ook nuttigere zaken ontdekt. Als ik nu een vraag heb over archiefzaken gooi ik hem op Twitter en binnen no time heb ik antwoord!

3 opmerkingen:

  1. Ja Twitteren... daar had ik me stiekem nog helemaal niet mee bezig gehouden. Fijn dat ik alvast weet waar ik kan af/mee kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je telt pas echt mee in het dNA als je twittert ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad!

    Vanaf #15 gaan we natuurlijk geheel los :-p

    BeantwoordenVerwijderen