Archive Portal Europe

dinsdag 14 september 2010

Blessuretijd

Mijn favoriete ding is toch wel de blog. Ik vind het gewoon leuk om te schrijven en doe dat te weinig. Bovendien heeft het mij veel tijd bespaard na mijn vakantie.

Waar ben je geweest?

Wat heb je gedaan?

De vakantiefoto's terreur?

Het leerprogramma heeft mijn leven dan ook vooral makkelijker gemaakt: ik sta constant in contact met collega's over de hele wereld en sta nog zelden voor een onoplosbaar probleem. Misschien chargeer ik het een beetje, maar zo voelt het soms wel.

De dingen wil ik dan ook zo benaderen: instrumenten die het leven makkelijker maken. De volgende stap is de verdieping. Of om met de meest vervelende congresvraag te komen: “Is this good?” Want zo zouden we, zoals Steve Bailey, al stelt wel eens kritischer kunnen kijken naar de achterkant van een aantal dingen.

Records management futurewatch: Is the Cloud aware that it has 'the future of digital archiving in its hands'?

We blijven natuurlijk archivarissen.

Na 23 dingen heb ik dan ook weer 23 nieuwe en uitdagende vragen.

23-archiefdingen was voor mij als een wedstrijd van PSV: spannend tot in de blessuretijd.


http://senioren.voetbal.nl/article/3651/cartoon-achtervolging-de-eredivisie

1 opmerking:

  1. Ha Ruud, van harte met het behalen van de eindstreep! Ik had overigens niet anders verwacht ;-).

    Ik heb je blog met plezier gelezen! Leuk je bespiegelingen, je invalshoeken en toch ook regelmatig de koppeling met het vak. Ik hoop dan ook dat je ons in de toekomst blijft vergasten op postst.

    BeantwoordenVerwijderen